در بازار کسب و کارها تحولاتی در حال وقوع است و یکی از این تحولات هوشمند سازی است که در این میان رستوران ها نیز مستثنا نیستند. بسیاری از مالکین این کسب و کارها علاقه مند به هوشمند سازی و بهرمند شدن از مزایای این موضوع میباشند.

از جمله مزایایی که با هوشمند شدن رستوران ها حاصل میشود میتوان به موارد زیر اشاره کرد

  • کاهش نیروی انسانی
  • کاهش هزینه های رستوران
  • راحتی انتخاب و ثبت سفارش برای مشتری
  • پرداخت هزینه مکانیزه
  • رزرو میز و حتی ثبت سفارش از طریق پنل های وب و نرم افزار های مدیریت
  • استفاده از سفارشگیر تبلت، استند ها و میزهای هوشمند

در یک رستوران هوشمند اکثر کارها بصورت اتوماتیک و از طریق خود مشتری یا کاربر مربوطه انجام میشود و سفارش مستقیم به آشپزخانه ارسال و در صف تولید قرار میگیرد در نتیجه سرعت کار بسیار بالاتر و از جهتی این مساله برای رستوران به عنوان تبلیغ و باعث جذب مشتری میشود.

رستوران های هوشمند

مراحل ثبت سفارش در رستوران های هوشمند

در نظر بگیرید در منوی دیجیتال که حال ممکن است روی تبلت، استند سفارشگیر یا میز هوشمند باشد تمامی منو قابل مشاهده و انواع غذاها، مواد تشکیل دهنده، میزان کالری و … مشخص  باشد و با چند لمس ساده، انتخاب انجام و سفارش به آشپزخانه ارسال و زمان لازم برای آماده شدن سفارش نمایشد داده شود. اگر این وسیله میز هوشمند باشد مشتری میتواند از بازی هایی که روی آن نصب شده است استفاده کند و از زمان باقی مانده تا اماده شدن سفارش خود لذت ببرد. روند آماده شدن غذا از طریق اینگونه تکنولوژی ها قابل مشاهده است و پس از آماده شدن سفارش، صورت حساب نیز قابل پرداخت است.

با استفاده از تجهیزات و نرم افزار های کاربردی میتوانید رستوران خود را به یک رستوران هوشمند تبدیل کنید و از همه مزایای این تکنولوژی ها بهره مند شوید و مشتری های بسیاری را جذب کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *