قوانین و مقررات

نحوه عضویت و ورود به سایت

برای عضویت در فراتکنیک کافیست گزینه ثبت نام / ورود را در بالای صفحه کلیک کرده و با وارد کردن شماره همراه در سایت ثبت نام کنید. برای ورود به سایت نیز کافیست از شماره همراه به عنوان نام کاربری و کلمه عبوری که مشخص کرده اید برای ورود به سایت استفاده کنید.

شرایط استفاده از سایت:

استفاده از سایت برای همه کاربران بدون محدودیت مجاز است، با این حال هرگونه استفاده غیرقانونی یا تخریبی از سایت منجر به پیگیری قانونی خواهد شد.

مطالب منتشر شده در سایت تحت قوانین حقوق مؤلف و مالکیت فکری قرار دارند و استفاده غیرمجاز از آنها ممنوع است.

حفظ حریم خصوصی:

اطلاعات شخصی که در هنگام ثبت سفارش وارد می‌کنید، تحت قوانین حفظ حریم خصوصی سایت قرار دارد و به هیچ عنوان به اشخاص یا سازمان‌های ثالث منتقل نمی‌شود.

روش های خرید از فراتکنیک

برای خرید از فراتکنیک میتوانید به صورت تلفنی و از طریق واتساپ ( ایتا یا تلگرام ) و یا  ثبت سفارش از طریق سایت اقدام نمایید.

برای خرید تلفنی : کافیست با شماره 91004844-031  یا 36411469-031 و یا 09138700802 تماس حاصل نمایید.

خرید از طریق واتساپ ( ایتا یا تلگرام ) کافیست به شماره واتساپ 09138700802 پیام ارسال نموده و سفارش خود را ثبت کنید.

ارسال کالا

برای شهر اصفهان ارسال بار بالای 3 میلیون تومان رایگان و درصورت بار حجیم یا سنگین هزینه رایگان نمی باشد و سایر شهر ها هزینه با مشتری می باشد.

تحویل کالا:

تحویل کالاها بر اساس آدرس ارائه شده توسط خریدار انجام می‌شود. لطفاً در هنگام ثبت سفارش، آدرس دقیق و صحیح خود را وارد کنید.

زمان تحویل کالا، بسته به نوع محصول و مقصد، ممکن است متفاوت باشد. ارسال در شهر اصفهان درهمان روز و در شهر های دیگر 5 تا 7 روز کاری زمان میبرد.

در صورتی که تا زمان مشخص شده کالا تحویل نشود، لطفاً با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

نصب و راه اندازی کالا

در صورت نیاز به خدمات نصب و راه اندازی با شماره های 91004844-031 (داخلی2)  تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت نصاب مجرب و حرفه ای به شما معرفی یا از طرف ما با نصاب هماهنگ شود، هزینه نصب کالا به عهده مشتری می باشد.

ساعت پاسخگويي:

کارشناسان پشتیبانی آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره و ثبت سفارشات هستند. در ساعات کاری (ساعت ۹ تا 17) از طریق تماس تلفنی و در واتساپ و بصورت ۲۴ ساعته مشتاق شنیدن صدای شما هستیم.

نحوه پرداخت وجه

شما می توانید از طریق شبا یا شماره حساب یا شماره کارت و یا کارتخوان شرکت پرداخت نمایید همچنین پرداخت در محل شرکت هم داریم که کسانی که اصفهان هستند میتوانند حضوری برای خرید تشریف بیاورند

پرداخت در محل به آدرس : اصفهـان، خیـابـان سـجـاد، نرسیده به چهارراه آپادانا، جنب پمپ بنـزیـن سجـاد، سـاختمـان 93، طبقـه اول، واحد 1

 شرایط و قوانین خرید:

همه محصولات و خدماتی که در سایت فروش می‌شوند، تحت قوانین و مقررات جاری کشور قرار دارند.

قیمت‌ها در سایت بر اساس قیمت‌های لحظه‌ای و با توجه به شرایط بازار تعیین می‌شوند و ممکن است در آینده تغییر کنند.

بازگشت و تعویض:

اکثر کالاها دارای یک هفته گارانتی تست سلامت هستند.در صورتی که در یک هفته اول از خرید، کالا دارای ایراد ذاتی باشد( غیر از ضربه یا شکستگی یا نوسان برق یا رطوبت) مرجوعی قابل قبول است و کالا تعویض میگردد

بعد از یک هفته امکان مرجوعی وجود ندارد

در صورت باز شدن پلمپ های دستگاه ها مرجوعی وجود ندارد

گارانتی:

برخی از محصولات دارای گارانتی هستند که شرایط و مدت زمان آن در صفحه محصول درج شده است.

در صورت بروز مشکل در محصولات تحت گارانتی، لطفاً با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا راهنمایی لازم را دریافت کنید.

لطفاً قبل از استفاده از سایت، قوانین و مقررات را به دقت مطالعه کنید. در صورت هرگونه سوال یا ابهام، با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.