تجهیزات کامل فروشگاهی و حفاظتی رستوران، کافی شاپ وفست فود

میزان رضایتی که مشتری از ورود به یک رستوران یا کافی شاپ دارد بستگی زیادی به ارائه خدمات و ایجاد یک خاطره و حس خوب به مشتری دارد.

این خدمات از مرحله آماده سازی تا تحویل است.
اینجا صحبت از اقلام خوراکی نیست اما موضوع وجود تجهیزاتی است که در این روند بسیار تاثیر گذار خواهد بود مجموعه فراتکنیک یکی از مراکز تخصصی ارائه دهنده تجهیزات مربوط به رستوران و کافی شاپ است که میتواند سرعت عملیات فروش، جذب، حفظ و نگهداری مشتریان شما را افزایش دهد.

دوربین مدار بسته اصفهان یکی از کالایی های است که میتواند امنیت مجموعه کاری را برای شما و مشتریانتان به ارمغان بیاورد.
سیستم های صوت و موسیقی به همراه ویدئو پروژکتور و پرده نمایش میتوانند اوقاتی خوب و خاطره انگیز برای مشتریان شما فراهم کنند و با ایجاد حسی خوب و به یادماندنی مشتری را به شما و مجموعه وفادار کنند.
عملیات استفاده از منوی دیجیتال، عملیات حضور و غیاب پرسنل، عملیات نرم افزار حسابداری مخصوص کافی شاپ و رستوران، عملیات پیجرینگ و ارتباط داخلی پرسنل با یک دیگر، عملیات شبکه سازی پرینترها و تفکیک مسئولیت ها به کارمندان از دیگر محصولات موثر در سیستم سازی مجموعه شما هستند.

(برای دیدن محصولات و خرید می توانید محصولات مدنظر خودتون رو پایین صفحه ببینید!)

فروش تجهیزات کامل فروشگاهی و حفاظتی رستوران، کافی شاپ وفست فود

فرض کنیم که شما مدیر یک رستوران یا کافه هستید، در ابتدای کار سیستم خوش آمد گویی که برای شما مجهز می‌کنیم، به همراه منو دیجیتال روی موبایل خود مشتری ایجاد میشود بدون اینکه نیازی باشد شما کار خاصی انجام دهید (از طریق مودم اینترنت و پیام اتوماتیک و یا اسکن بارکد)
یکی دیگر از مواردی که مشتریان میتوانند در کنار شما اوقاتی خوب و لذت بخش داشته باشند، پخش یک موسیقی مناسب در مجموعه است که میتوان از آن برای مناسب ها و برنامه های مهم و مورد علاقه مشتری مثل تولد، سالگرد ازدواج و … استفاده کرد.
بعد از انتخاب غذا با سیستم نرم افزار حسابداری خیلی راحت اما در عین حال پیشرفته سفارش مشتری به هر قسمت به صورت جداگانه و کاملا اتوماتیک ارسال میشود و در سریعترین زمان ممکن سفارش برای مشتری آماده میگردد.

شما با آرامش خاطر به کارهای روزمره پرداخته و از آنجایی که مجموعه دارای یک سیستم دوربین مداربسته اصفهان هم است و در صورت بروز هرگونه موردی میتوانید به راحتی و یا از راه دور از طریق مشاهده تصاویر مدیریتی بسیار خوب داشته باشید.

برای ارتباط گیری بین پرسنل و هماهنگی های لازم می توانید با در اختیار داشتن واکی تاکی یا بی سیم یا پیجر این عملیات را به راحتی و با موفقیت انجام دهید.

در پایان ماه به راحتی میتوانید عملیات محاسبه حقوق و دستمزد را برای کارمندان تان با کمک دستگاه حضور و غیاب انجام دهید.

اگر شما دارای مجموعه بیرون بر هستید، فراتکنیک میتواند فراخوان های مشتری به صورت صفحه نمایش ال ای دی در اختیارتان قرار دهد تا به کنترل نظم مجموعه و آماده سازی سفارش مشتریان کمک بسیار زیادی داشته باشد.

حتی میتوانیم با امکان پخش یک بازی فوتبال به صورت زنده یا پخش فیلم یا تصاویر شگفت انگیز از طریق ویدئو پروژکتور بر روی پرده نمایش به همراه پخش صدا با آمپلی فایر اوقات خوبی برای مشتریان شما رقم بزنیم.

نگران تداخل کار ها در مراحل آماده سازی سفارش مشتری نباشید با وجود فیش پرینتر در آشپزخانه و با سفارشی سازی فیش های پرینتر میتوانید  وظایف هر قسمت را به صورت جداگانه و کامل ابلاغ کنید.

در رابطه با نرم افزار حسابداری و سفارش از طریق تبلت و همچنین کنترل دسترسی صندوقدار تدابیری مثل تنظیم وظایف، عدم حذف فاکتورها و ویرایش فاکتور ها و همچنین عدم دسترسی به بخش های مهم نرم افزار مانند سود دهی و … اقداماتی میتوان انجام داد.

فروش تجهیزات مختلف فروشگاهی

ما در فراتکنیک دغدغه شما را بابت تنوع تجهیزات و هماهنگی های مختلف و ایجاد مشکلات مختلف به دلیل تخصصی که در راه اندازی تجهیزات رستوران و کافه ای داریم به راحتی حل میکنیم.

خبر خوب دیگر، شما تمام کارها را به یک نفر و به یک مجموعه واگذار می کنید و یکبار زمان برای قرارداد میزارید پس بنابراین عملیات پشتیبانی و خدمات پس از فروش کافی شاپ یا رستوران تان را به ما بسپارید ما سعی می کنیم این اعتماد شما را به نحو احسن انجام دهیم و شما با دریافت خدمات خوب، لطف میکنید و ما را به دوستانتان معرفی می فرمایید