تجهیزات حفاظتی کارگاه و کارخانجات

ما در فراتکنیک، مجموعه ی تجهیزات حفاظتی اصفهان با توجه به تخصصی که در زمینه سیستم های حفاظتی و تجهیزات فروشگاهی و اتوماسیون اداری داریم ، کارگاه کارخانه یک مجموعه تولیدی رو از لحاظ کنترل حفاظت عملیات فروش و کامل شدن تجهیزات اداری، ایجاد یک زیرساخت شبکه های بین سیستم ها و در کل یک آرامش کامل برای مدیریت این مجموعه ایجاد کند.(برای دیدن محصولات و خرید می توانید محصولات مدنظر خود را پایین صفحه ببینید!)

برای اینکه بتوانیم خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهیم از همان ابتدا از طریق عضویت رسمی در اتحادیه برق الکترونیک و همچنین اتحادیه فناوری اطلاعات و رایانه مجوز های قانونی و رسمی را اخذ کرده ایم.
پس حضرتعالی به عنوان مدیر کارگاه، کارخانه و یا مجموعه تولیدی برای صفرتا صد تجهیزات امنیتی و اداری خود فقط با یک مجموعه قرارداد میبندید و خدمات پس از فروش پشتیبانی را به صورت جامع و رایگان را از ما دریافت میکنید.

قبل از انجام کار به صورت ارائه یک پیش فاکتور و حضور در محل،  پروپوزال جامعه و تخصصی ارائه می‌کنیم و اگر افتخار بدهید با حضور در فراتکنیک و بازدید از اتاق دمو، کم‌ و کیف کار ما، مجموعه ما و تخصص ما آشنا شوید قبل از انجام کار رزومه کاری مرتبط با فعالیت شما را در اختیار شما قرار میدهیم تا بتوانید از طریق بازدید و یا اطلاع از اون مجموعه ها از عملکرد تخصص و پشتیبانی ما اطمینان خاطر پیدا کنید.

مشتریان وقتی شمارا دوست داشته باشند با شما معاشرت می کنند. مشتریان وقتی به شما اعتماد داشته باشند با شما معامله می کنند.

امیدوارم افتخار همکاری با شما مدیریت محترم را داشته باشیم و با ایجاد پشتیبانی و خدمات پس از فروش و همچنین شرایط پرداخت مناسب همکاری‌های درازمدت داشته باشیم.