گیت ورود و خروج فروشگاه چیست

با پیشرفت انسان در دنیای مدرن، تکونولوژی ها و فناوری های زیادی ساخته و ارائه شدند که هر کدام نیز ، تحولی جدیدی را در زندگی بشر ایجاد کردند. یکی از این فناوری های شگفت انگیز ، گیت های ورود و خروج فروشگاه ها هستند. اگر تا به حال دقت کرده باشید ، می بینید که اکثر فروشگاه ها از گیت های ورود و خروج جالبی استفاده می کنند. شاید به ظاهر یه عضو‌ ساده از یک فروشگاه عظیم باشند ، اما باید بگوییم که این سیستم ، نقشی بسیار بزرگی را در اداره یک فروشگاه بزرگ دارد و یک عضو حیاتی است ، چرا که ورود و خروج را تنظیم کرده و از تجمع جمعیت جلوگیری می کند. به همین راحتی!

جنس جست های ورود و خروج فروشگاه

می توان گفت که یکی از دلایل ارزان بودن این گیت ها ، جنس و ساختار آنهاست. جنس این ابزار ، عمدتا از آهن است که با فلز کروم نیز ، آبکاری می شوند. همچنین به دلیل ترکیبات خاصی که در ساخت آن ها به کار می رود ، این گیت ها در برابر رطوبت مقاوم بوده و زنگ نمی زنند. پس خیالتان از بابت جنس آن راحت باشد.

ابعاد و اندازه گیت های ورود و خروج فروشگاه

این گیت ها که به صورت سه پره و چهار پره ساخته شده اند ، به طور معمول ، در ارتفاع یک متری از زمین ساخته می شوند. هر پره آن که جای یک فرد می باشد ، طول آن حدود ۵۰ الی ۷۰ سانتی متر می باشد.‌ یک ویژگی منحصر به فرد دیگری که این گیت ها دارند این است که اگر در صورت باز ماندن محیط (یعنی اندازه گیت کوچک بود)، شما می توانید با اضافه کردن یک میله به قسمت‌ های مشخص شده ، گیت را راه اندازی کنید.

گیت ورود و خروج فروشگاه چیست

مزیت های استفاده از گیت های ورود و خروج فروشگاه چیست ؟

به وجود آوردن نظم : وجود نظم در هر مکان ، امر بسیار مهمی است. زمانی که نظم در محیط حاکم باشد ، شما می تواند خیلی سریع و بدون دردسر به کار خود برسید. فروشگاه نیز ، از جمله مکان هایی است که اداره آن بدون نظم ، تقریبا غیر ممکن است. اما با وجود گیت های ورودی و خروجی در فروشگاه ها این مشکل حل شده است. این ابزار ، با ایجاد نظم هنگام ورود و خروج افراد از محل ، می توانند از تجمع جمعیت جلوگیری کرده و در نتیجه محیطی منظم را برای شما به وجود می آورند.

جلوگیری از سرقت : سرقت اجناس ، یکی از حوادثی است که خواه ناخواه در فروشگاه ها اتفاق می افتد. وجود گیت های ورود و خروج فروشگاه ، موجب جلوگیری از سرقت های احتمالی می شود. پس یکی دیگر از مزایای استفاده از این گیت ها ، جلوگیری از به سرقت رفتن اجناس فروشگاه است.

مناسب برای اماکن عمومی : از این گیت ها که کاربرد بسیار زیادی هم دارند ، علاوه بر فروشگاه ها ، می توانید در اماکنی چون مترو ، کتابخانه ، پاساژ ، فرودگاه ، مراکز درمانی ، سوپر مارکت و غیره … نیز استفاده کنید.

نظافت آسان : اگر دقت کرده باشید ، معمولا سطوح صیقلی همیشه راحت از سطوح نا هموار تمیز می شوند. پس در نتیجه این گیت ها نیز، به دلیل این که عمدتا از اهن ساخته شده اند ، از سطحی یکنواخت و صیقلی بهرمند اند که این ویژگی ، نظافت را برای شما آسان تر می کند.

کلام آخر:

گیت های ورود و خروج فروشگاهی ، یکی از اساسی ترین عضو هر فروشگاه می باشند که در نظم ، امنیت و یکپارچگی محیط نیز تاثیر گذارند. امروزه مراکز بسیار زیادی در حال تولید و عرضه این گیت ها در بازار هستند که می توان به فرا تکنیک اشاره کرد. فراتکنیک ، با سابق ای درخشان در زمینه فروش ، نصب و راه اندازی سیستم های حفاظتی و تجهیزات فروشگاهی اصفهان فعالیت دارد. این مرکز ، تجهیزاتی مثل دستگاه ثبت تردد ، گیت فروشگاهی ، آمپیلی فایر و ویدئو پروژکتور و … را در اصفهان ارائه می دهد. برای کسب دریافت خدمات و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.‌

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *